Nieuwsbrief
Kom alles te weten over narrowcasting!
Ontvang 1 keer per maand het laatste nieuws in je mailbox!
Direct contact? Bel 085 - 4018444 of mail naar informatie@meritmedia.nl
Iedere commerciële instelling weet maar al te goed: 'never a second chance for a first impression!'.
Helemaal duidelijk. Dus beste beentje voor, alles opgeruimd en netjes uitgestald en een hele grote glimlach op onze gezichten.
Klanten kom hier maar kopen!
Maar er is nog iets veel belangrijker...
Je wilt maar al te graag dat deze (hopelijk) kopende klanten vooral een keer terugkomen. Of liefst nog veel vaker.
Dan is het van groot belang dat ook uw laatste indruk uitstekend is.
Dat laatste moment dat u nog indruk kunt maken, is tijdens 'het wachten' op zijn of haar product welke net is aangeschaft of bijvoorbeeld ter reparatie of vervanging is aangeboden.
Wachtrij-management is dan ook niet voor niks één van de meest moderne retailmanagement-technieken van de laatste jaren in termen van klanttevredenheid.
Ga eens na voor jullie organisatie, wordt er vaak naar dit aspect gekeken?
Narrowcasting kan daarin een belangrijke rol vervullen!
Zeker als u de volgende vijf Basisregels der Wachtrijmanagement hanteert:
Wilt u meer weten hoe wachttijd om te zetten is in verhoogde klanttevredenheid en meer omzet door middel van narrowcasting? Bel, we komen het graag vertellen!
Merit Media
Breda International Airport
Bredasebaan 10
4744 RZ Bosschenhoofd
informatie@meritmedia.nl
085-4018444